توجه: ارسال تمامی سفارشات بالای 1 میلیون تومان رایگان می باشد.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

روشهای تست و مرجوعی

بررسی اجمالی

سیاست بازپرداخت و بازگشت ما 7 تا 10 روز طول می کشد. اگر 7 روز از خرید شما گذشته باشد، نمی‌توانیم به شما بازپرداخت کامل یا تعویض ارائه کنیم.

برای واجد شرایط بودن برای بازگشت، کالای شما باید استفاده نشده و در همان شرایطی باشد که آن را دریافت کرده اید. همچنین باید در بسته بندی اصلی باشد.

موارد غیر قابل برگشت اضافی:

کارت هدیه
برخی از اقلام بهداشتی و مراقبت

برای تکمیل بازگشت شما، ما نیاز به رسید یا مدرک خرید داریم.

بازپرداخت

پس از دریافت و بازرسی بازگشت شما، ایمیل ارسال یا تماسی با شما برقرار می کنیم تا به شما اطلاع دهیم که کالای برگشتی شما را دریافت کرده ایم. همچنین تأیید یا رد بازپرداخت شما را به شما اطلاع خواهیم داد.

در صورت تایید، بازپرداخت شما پردازش می‌شود و اعتباری به‌طور خودکار به کارت اعتباری یا روش پرداخت اصلی شما در مدت معینی از روز اعمال می‌شود.

بازپرداخت دیر یا از دست رفته

اگر هنوز بازپرداختی دریافت نکرده‌اید، ابتدا حساب بانکی خود را دوباره بررسی کنید.

سپس با شرکت تماس بگیرید، ممکن است مدتی طول بکشد تا بازپرداخت شما به طور رسمی انجام شود.

اگر همه این کارها را انجام داده اید و هنوز بازپرداخت خود را دریافت نکرده اید، لطفاً با ما تماس بگیرید.

مبادلات

ما فقط در صورت معیوب بودن یا آسیب دیدن اقلام را تعویض می کنیم.

ارسال و بازگردانی

برای بازگرداندن محصول خود، باید محصول خود را به آدرس فروشگاه ارسال کنید.

شما مسئول پرداخت هزینه های حمل و نقل برای بازگرداندن کالا خواهید بود. هزینه حمل و نقل غیر قابل استرداد است. اگر بازپرداخت دریافت کنید، هزینه حمل و نقل برگشتی از بازپرداخت شما کسر خواهد شد.

بسته به محل زندگی شما، ممکن است مدت زمانی که ممکن است طول بکشد تا محصول مبادله شده به دست شما برسد، متفاوت باشد.

اگر اقلام گران‌تری را برمی‌گردانید، می‌توانید از خدمات حمل و نقل قابل پیگیری یا خرید بیمه حمل و نقل استفاده کنید. ما تضمین نمی کنیم که کالای برگشتی شما را دریافت کنیم.